söndag 31 juli 2011

Sunday lovely sunday

Det är Söndag morgon och jag fick en känsla av glädje igen..då Maya vaknade glad och Ygor upptäckte att Maya hade bajsat, lustigt hur en bebis kan vara så glad över att ha bajsat..haha. Fortfarande i morgonrock och alla barnleksaker bara dräller överallt, Tv 4:s morgonprogram står i bakgrunden och jag känner en sån skön känsla av ro i kroppen. Trots att det är sommar och man "borde" vara vid havet då vi har en sommar på ca tre månader. Det jag har upptäckt är att det inte är helt lätt att bara dra iväg med en bebis till havet och sola och bada. Så mycket saker att ta med...att tänka på..vara två då jag ska bada. Ja det krävs lite planering och så har jag en man som är ganska trött på hav och bad..haha om det inte är västindien förstås. Ja här nöjer man sig med sisjön + 21 grader och en massa barnfamiljer. Igår åkte jag och min bror plus familj dit och gud så skönt det var att hoppa i. Jag längtar till enkelheten att bara få bada en massa gånger om dagen. Jaja..den tiden kommer nog igen. Fick även en sån längtan till att snorkla, äventyret, valar delfiner... Nu skall jag snart tänka ut hur dagen ska se ut, hur att ta vara på den. Inte längta så mycket, vara i nuet och njuta. Life is Gooooooood!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar