torsdag 30 maj 2013

Sommartankar

Jag sitter och känner efter vad jag vill skriva om. Lyssnar på fåglarna utanför, sorlet av stad. Doften av sommar. Känslan att vilja hinna med, dessa ynka 3 månader av sol. Allt ska hända då. Bada sola, jobba, ha kul, gärna åka på semester. Jag får alltid en känsla av att inte hinna med. För mycket kul, för lite fokus..hihi. Min kreativitet som kommer och går. Längtan till ett stort eget vitt skrivbord med en massa pyssel på. Jobba med film, dokumentäfilm och annat viktigt som berör andra människor.
Visualiserar, gör collage. Drömmer in. Tror på det här året, drömmens år och den inre kärnans tid.

Lägger nästan som ett livspussel, inspireras av andra kreativa människor, av filmer och av livet i sin helhet. Kursen som benar ut det, skalar av och hittar en  form.

Nu måste jag lägga mig...zzz god natt på er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar