måndag 5 augusti 2013

Sommaren som kom och stannade kvar

Fina fina sommar med alla dom där sakerna och upplevelserna jag har och haft, kunnat ge till Maya. Få av min familj och vänner. Solen värmen och havet. Allt från Österlen, Rossö, Brännö, Rossö igen, Varberg och Brännö. Vackra ställen och vackra vänner och familj. Är så tacksam och nöjd. Instagram har tagit över bildens beskrivning och texten mest i sommar. Men nu kom jag ifatt mig och lyckades bearbeta bilder och skriva. Finns så mycket jag vills s
kriva om. Får nog bli olika inlägg om de olika resorna. Här kommer ett smakprov av det som var. Det som är nu är roligt med. Sittandes i min faktiskt svarta (otypisk migfärg) men den hade fjädrar på..så den blev det. Dock ett rosa skärp till. Drack portvin, firade Ygors dag fastän han inte var här. Läser manus för den film jag ska jobba med. Skrattade högt för mig själv. Hade nån sett mig skulle det se väldigt roligt ut. Tänt ljus och öppet fönster. Hör några sjungandes och sommarkänslan finns kvar. Tack och lov. Har även gjort ett litet Hawaiialtare på bordet. Det symboliserar allt det där jag vill innert inne i mitt hjärta..som kommer bli sant. Maya går nu återigen på dagis..efter tre veckors intensivt ta hand om själv Maya, med både glädje och konflikter. Jag orkar inte mer..tröttheten..egentiden som ej fanns. Förrän hon somnade halvåtta på kvällen. Nu ser jag att det är dags att sova.
 



 


Ha en fin dag därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar