söndag 16 januari 2011

Med en vind från Hawaii....

Tror inte det är sant..skriver idag igen..något måste ha hänt, vinden har vänt..mer inspiration till folket. Jag pratade men väninna som skall resa till Hawaii. Blir så inspirerad och givetvis längtar jag tillbaka dit..alltid.
Jag tog ett uppfriskande bad och gjorde ett altare med saker från Hawaii. Använde min underbara hawaiianska tvål. För att beskriva känslan och hur dom tänker så ska jag skriva ner texten som stod på tvålen..

Pacific Moon
"Hoku"

Use your heart to navigate threw lifes journey and be blessed with every step.

All of our products are inspired from Hawiian living and culture.
We hope you feel  a sense of Hawaii everytime you use he products...

Malama pono...

Vill även visa mina kärlekar....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar