söndag 1 april 2012

Helt plötsligt ser vi ut.

Söndag, en mycket vilande Söndag. Lite inåt, skönt ibland det med. Ygor tog sig an våra otvättade smutsiga fönster som ej gjorts rena sen förra året..i April. Var det så här det såg ut efteråt? Inte så dumt, dock ändrades inte själva utsikten till ett grönområde men rent blev det i alla fall!
Sköna Söndag med våran rutin numera..haha..av american pancakes..mmmums. Lätt att falla in i rutiner som är goda. Har även hunnit läsa ut en Damernas värld, helt otroligt, kul att göra något helhjärtat, materiellt men avslappnat materiellt. Nu ska vi gotta oss med kaffe och kladdkaka ( Seven elevens) vill jag tillägga. Den är supergod och så där kladdig som en kladdkaka ska vara. Ett tips för er alla chokladälskare. Senare blir det lek, utelek och till sist min efterlängtade yoga med Andrea. Min kära ö-vän som jag sällar ser.

Här är mina kärlekar för ett år sedan, påsk!


Idag är livet skönt (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar