onsdag 6 mars 2013

Turkost och prickigt


Våren för med sig inspiration, de små livets tecken av att det faktiskt kommer en ljusare tid, trots att vi varje år blir lika förvånade..haha. Jag blev överförtjust i dessa vackra turkosa ting på Indiska. Sånt som förgyller dagen, som ger energi och lätthet. Soppan har jag gjort själv förstås, fisksoppa som blev väldigt god. Den prickiga tallriken kommer från Åhléns.

Idag kommer en ny tid, en hälsosam tid om jag håller mitt löfte. Att börja träna. Fick två veckors medlemskap av en vännina. Så idag ska jag få en personlig tränare. Känns som jag lever i en värld av glamour, nästan som en hemmafru i Hollywood. Skillnaden är jag upplever detta i två veckors tid på hagabadet. Men spännande ska det bli.

Däremellan söks det jobb och pysslas. Tacksam för tiden som finns och tas hand om. Min familj och kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar